برنامه رژیم غذایی برای کودکان با گلومرولونفریت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برنامه رژیم غذایی برای کودکان با گلومرولونفریتبرنامه رژیم غذایی برای کودکان با گلومرولونفریت

برنامه رژیم غذایی برای کودکان با گلومرولونفریت GlomerulonefritisLa یک بیماری است که باعث التهاب گلومرول، فیلتر renales.Puede در هر سنی از جمله کودکان رخ می دهد است. برنامه رژیم غذایی مناسب می تواند گلومرولونفریت کنترل برای کودکان کمک کند.

اول، محدود کردن مصرف خود را از سدیم

سدیم معمولا به عنوان فرم نمک عمل می کند، به عنوان آن می تواند کمک به تنظیم مقدار سیال که در گلومرول تجمع cuerpo.Cuando ملتهب، کلیه ها می تواند مایع اضافی از بدن از بین بردن نیست، برای افزایش حجم و فشار arterial.Los بیماران خون با گلومرولونفریت ممکن است تورم و فشار خون بالا facilidad.Para کاهش این علائم و عوارض داشته باشد، بچه ها پیشنهاد برای محدود کردن مصرف سدیم خود را و اجتناب از غذاهای پر سدیم، از جمله گوشت پردازش، تنقلات شور، مواد غذایی کنسرو شده، و غیره.

در مرحله دوم، را به مقدار مناسب از پروتئین

پروتئین مواد مغذی ضروری برای بیماران گلومرولونفریت است، اما پروتئین اضافی مصرف مواد زائد بیشتری دفع و riñones.Si مالیاتی رخ می دهد سطح اوره در خون بیماران است عادی، ما پیشنهاد می 0.8 گرم / کیلوگرم هر وزن بدن día.Además، شما همچنین باید پروتئین با کیفیت بالا مانند ماهی، تخم مرغ، شیر و گوشت بدون چربی را انتخاب کنید.

سوم، مصرف مایعات کنترل

اگر گلومرولونفریت است از التهاب و فشار خون بالا شناخته شده است، بیماران باید روشن سازد که چقدر مایع را به تمام días.Además آب، نوشیدنی، آب میوه، سوپ، و غیره، همچنین باید به آن اضافه شود مصرف مایعات.

در نهایت، تغییر مصرف پتاسیم و فسفر

با پیشرفت گلومرولونفریت، کودکان را تحت تاثیر قرار می تواند با سطح بالایی از پتاسیم و fósforo.Para مورد آزمایش قرار کاهش سطح پتاسیم و فسفر، بیماران باید با توجه به خوردن غذاهای حاوی فسفر و یا حاوی پتاسیم پرداخت.

بالا فقط برخی از پیشنهادات عمومی تغذیه برای بیماران مبتلا به glomerulonefritis.Para گرفتن برخی از مشاوره فردی برای کودک خود، لطفا با دکتر خود را به طور مستقیم آنلاین مشورت و یا یک پیام زیر را ترک می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 1145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: